تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جنتی: اگر علی بود بیش از اینها اعدام می‌کرد

آیت الله جنتی، امام جمعه موقت تهران، امروز از نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی برای اجرای طرح امنیت اجتماعی تقدیر کرد.

دبیر شورای نگهبان گفت: " آفرین بر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی كه طرح امنیت اجتماعی را اجرا می‌كنند".


آیت الله جنتی. ایسنا

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، خطیب نماز جمعه تهران اعدام چندین نفر در شهر تهران را "بهترین اقدام انتظامی، سیاسی و حتی فرهنگی دانست" و گفت: "اگر علی(ع) بود بیش از اینها اعدام می‌كرد، ایشان مردی نبود كه با كسانی كه امنیت جامعه را برهم می‌زنند سازش كند".

جنتی یكی از اهداف اسلام را ایجاد امنیت دانست و افزود: "اگر امنیت نباشد حكومت به هدف خود نمی‌رسد؛ لذا این نوع كارها باید ادامه یابد و مسئولان قضایی و نیروی انتظامی هم بدانند و مطمئن باشند كه مردم پشتیبان آنها هستند و از آنها حمایت می‌كنند".

سعید مرتضوی ، دادستان تهران روز سی و یکم تیرماه از اعدام 16 نفر خبر داد که به گفته وی "اراذل و اوباش" بودند. برپایه اخبار منتشر شده تاکنون برای حدود 40 نفر درخواست حکم اعدام شده است. نحوه محاکمه و عدم دسترسی به وکیل، نبود اطلاع‌رسانی، اجرای سریع حکم ... از جمله انتقاداتی است که به این اعدام‌ها شده است.

علی جنتی که خود دبیر شورایی است که مسئولیت رد صلاحیت‌های بسیاری از کاندیداهای انتخابات را برعهده دارد، در ادامه به انتخابات تركیه نیز اشاره كرد و گفت:‌ "در این انتخابات حقیقتی كه همه می‌دانستند اما به آن اعتراف نمی‌كردند، آشكار شد، مردم مسلمان در همه‌ جای دنیا اگر آزاد باشند و بتوانند نظر خود را بگویند اسلام را به هر دین دیگری ترجیح می‌دهند".

دبیر شورای نگهبان افزود: "این مساله اختصاص به تركیه ندارد و در همه كشورهای اسلامی اگر فشار را از گلوی مردم بردارند و زنجیرها را از پاها بگشایند مردم به میل خود اسلام را انتخاب می‌كنند".

دادستان تهران: ۱۶نفر اعدام شدند

رادان: خبر اعدام‌ها بسیار خوشحال‌کننده بود

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

Salam,
It is so sad to see this man with so much power in a country like Iran. One can say these “talibans” help to realise people what it means mixing religion with politics. They are so stupid because such statements help their opposition.

Feel free to add/not the following……Can anyone please confirm if Mr. Janati saw Imam Ali in a Dream in a taxi? Does Imam Ali know Taxis are becoming expensive because of petrol rationing? Will that mean Mr. Janati will not have anymore (family) dreams in Taxis? Can we, the Iranian people be that lucky!

Merci for your hard work!

-- m.a. ، Jul 27, 2007

to o amsale to ke ba zolm o setam o kosht o khoshtar o siahi o khorafat o ... ghodrat darid, hata marefate in o ham nadarid ke in kessafatkariatoun o be ohde begirid, hatman bayad be khoda o ali o moghadassate digare in melat rabt bedid. shoma be esme eslam jenayathayi kardid ke agar in mazhab baghi bemanad vaghean jaye shokr ast

-- NAM ، Jul 27, 2007

با درود خدمت شما من با آيت الله جنتی موافقم و صد البته با کسانی که اسلام را دين محبت عطوفت و فلان و بهمان معرفی می کنند مخالفم! اسلام دين بکش بکش و مرگ و شهادت و جنگ و شمشير است. شما هر ورق تاريخ اسلام را نگاه کنيد از آن خون می چکد. شما خودتان فکرش را بکنيد وقتی اسلام به ايران آمد هفتاد و دو ملت و دين با هم می زيستند ولی اسلام چنان دماری از روزگار اين ديگرمذهبان در آورد که در فردای غلبه ی شمشير بر رگهای نازک گردن ايرانيان اين مردم در حدود صددرصد مسلمان شده بودند. طبق گفته ی همه ی روحانيون و خود آيت الله خمينی حضرت علی در جنگ معروف تنها در يک روز نهصد يهودی را گردن زد . آن روز که خمينی هم در رابطه با اعدامهای آن روزها سخن می گفت و من خودم از راديو شنيدم چنين ادامه داد که نگوييد اعدامها زياد شده اگر علی بود بيشتر می کشت. اصولا به نظر می رسد که کسانی چون جنتی به مراتب راستگوتر از کسانی چون اصلاحطلبان و خصوصا خاتمی هستند زيرا آنها هيچ ابايی از تکرار آدمکش بودن و ناسازگار بودن اين دين با دموکراسی و اديان ديگر ندارند. در حالی که اصلاحطلبان از هر قماششان که نگاه کنيد دروغگوهايی بيش نيستند که به اسلام تهمت مروت و مدارا و تساهل می زنند. من فکر می کنم تا ما به عمق اسلام که همانا طالبانی بودن و علی وار بودن و « و قاتلو حتا تکون الفتنه» بودن است پی نبريم هيچ گرهی از کار فرو مانده ی ما باز نخواهد شد. باتشکر از خواننده و سايت. پروانه از تهران

-- پروانه ، Jul 27, 2007

ba nazarat parvaneh khanoom movafegham, in haghighati bode va hala ham anjam mishe, jaye penhan kari va pooshidegi nist ke barkhi aghayan defae mikonand, donbale farhang va nagareshi bayad bood ke na tanha be hoghoogh ensan balke be heyvan ham ehteram migozarad,....
Massoud

-- بدون نام ، Jul 27, 2007

آقای جنتی بهتر است توجه بفرمایند که حزب توسعه و عدالت در ترکیه، حزبی است دمکرات که در صدد تحقق تجربه اسلام سکولار است. به همین جهت این حزب نه با نظریات ایشان و نه با سرمقاله نویس کیهان، که پیروزی این حزب را مات شدن سکولاریسم نامید، قرابتی ندارند. آقای جنتی بهتر است شما نیز اسلام را با سکولاریسم آشتی دهید و از همدینان خود در ترکیه یاد بگیرید. اگر ملاک انتخاب، آزادی است - که هست- پس شما بهتر است انتخابات آزاد در ایران برگزار کنید و به رقیبان اجازه حضور بدهید. مرد دین ترس از آخرت دارد، اما گویا شما که خود ید طولایی در حذف رقیبان دارید، پاک دین و ایمان و وجدان و آخرت خود را قربانی سیاست کرده اید. الگوی ترکیه، با تمام فراز و نشیب ها و دشواری های آتی، سنگ محکی است برای معادله اسلام و دمکراسی. بنابراین قصه ترکیه در آینده بیشتر نقل محفل ما خواهد بود. آقای جنتی، شما که از همین الان در تدارک حذف رقبای خود برای انتخابات مجلس هشتم هستید، بهتر است کمی انصاف پیشه کنید و از همین حزب عدالت و توسعه یاد بگیرید.

-- بردیا ، Jul 27, 2007

Parvaneh khanoum, Ba salam o ba arze mazerat az in ke majbouram ba ghesmati az tahlile shoma mokhalefat konam. Gohare mazahebe yekta parasti, monothéisme ya akssare mazahebe chand khodayi polythéisme ra nabayad ba amalkard o bardashte ghodrat talabeneyi ke az inha shode yeki danest. bogzarim az inke khoda vojoud darad ya na, in mabhassist falsafi, vali moshkelate kosht o koshtar o zolm dar hame mazaheb vojoud dashte va dar periodhaye khassi shadidtar shode, serfan bekhatere bardasht va soue estefadehaye ghodrat talaban ya rahbarane mazhabie mokhtalef. Dar massihiyat ghoroune vosta va inquisition ra dashtim va hata hitler ya neo nazihaye feli az in mozou hanouz baraye teorihaye khod estefade mikonand, dar mazhabe yahoudi ham be shoma pishnahad mikonam be bakhshhayi az torat rojou farmayid va khahid did ke baraye naboudie doshman hata az bache doshman koshi ham taid shode va hata takid shode ke mazrae o hassele mazrae o heyvanat o servate doshmane in mazhab be atash keshide shavad. Dar zemn zolmi ke dar hale hazer dar israel mishavad be meghdare ziadi bar paye mazhab ast. dar morede mazhabe melli o ghablie khodeman ham yani zartosht, hatman khabar darid ke che balayi sare mazdakian o ya peyravane mani avardand, va anghadr mellate iran zire feshar boud ke be andaze kafi jeloye hamle arabhaye mosalman moghavemat nashod. Parvaneh khanoum, liste in jarianate tarikhi o mazhabi ziad ast, man manzouram ine ke molavi o saadi o hafez o attar hallaj...ham mosalman boudand, khamenei o in sardamdarane eslamie iran ham edea bar mosalmani darand. shoma behtarin o zibatarin rang ya sang ra be yek honarmand nema bede, micheal ang o leonard o vinci ya kamalolmolk nemishavand. Ba doroud bar shoma o inchallah risheye zolm o setam o dorough az keshvare azizeman barkande shavad

-- NAM ، Jul 27, 2007

پروانه جان الحق که راست گفتی.....

-- astyak ، Jul 27, 2007

پروانه جان ...سخن گفتی و در سفتی
آفرین

-- Morid ، Jul 27, 2007

من مطالب پروانه و مطالب فارگليسی آن خانم یا آقای بی نام و نشان و ديگران را خواندم. در همين سايت هم مطالب بی سر و ته و صد البته اسلامی خانم سيمين دانشور را هم از نظر گذراندم ولی متاسفانه چنان مایوس کننده بود که نتوانستم تا پایان آنرا بخوانم. ولی در ابتدا بايد بگويم من هم به عنوان زن و به عنوان چوبی زير ساطور برنده ی اسلام از آنچه پروانه نوشته پشتيبانی می کنم. و می گويم پشتيبانی برای اينکه هم حق نوشته هم تاريخی نوشته هم واقعی نوشته و هم يک زن آنرا نوشته! زنی که در ايران سل زده و وبا زده ی ما ارزشی همسان سگ هم ندارد! و من ِ زن ِ زنده ی ِ در ايران اين مسئله را هر صبح و شام تجربه می کنم! من بايد اين مسئله را بی رودربايستی بگويم که گر چه با حمله خارجی و دخالت آمريکا مخالفم ولی روزی صد بار آرزو می کنم که زلزله ای بيايد و من و همه را از شر اين حکومت به حق اسلامی و از اين اسلام ناب محمدی نجات دهد! حال شما بفهميد که نظرم در باره ی حمله ی آمريکا به ايران چيست و خصوصا از کجاست! و اما در تاييد حرفهای پروانه و پاسخ به آن آقايی که در پی اعاده حيٍثيت برای اسلام و اديان توحيدی بود، بايد بگويم که اولن تنها اسلام است که مدعی حکومت است و مسيحيت و يهوديت نه دارای قدرت سياسی ست و نه خواهان آن است بنا بر اين لازم نيست راجع به چيزی که وجود خارجی ندارد سخن بگوييم.البته شايد برای دور نماندن از اسلام آنها هم حرکتهايی بکنند اما فکر می کنم که پيش از اين ما از ماجرای اسلام خلاص خواهيم شد! راجع به خونخواری و خونريزی های پيشين مسيحِيت هم امروز کسی نيست که انرا محکوم نکند شايد مسلمانی پيدا شود ولی نه يهودِیان و نه مسيحيان همگی مکررن آنرا محکوم کرده و می کنند. در مورد آدمکشی ذاتی اسلام هم که اين من و شما نيستيم که بگوييم اين طور هست يا نه، شما چه مرجعی مهم تر از قرآن را می خواهيد ؟! شما کدام مرجعی مهمتر از خود پيامبر خود علی خود امام حسين خود امامان ديگر را می خواهيد. تمامی مراجع تمامی متون تمامی خطبای اسلامی منبريان همه و همه نسبت به اين قتلها و آدمکشی ها نوشته، می نويسند و خواهند نوشت؛ گفته، ميگو يند، و خواهند گفت. همه مقدسين اسلامی حتا آنها که کشته هم شدند تا توانستند آدم کشتند و بعد کشته هم شدند و شهيد. ما صدها بار از تريبون های نماز جمعه، از منابر ، از اکابر دينی، از آيت الله ها، از مراجع مهم دينی شنيده ايم که اين بزرگواران آن قدر از کافران، يعنی انسانهايی که تنها به آنها ايمان نداشتند کشتند که تا رکاب اسبشان خون بالا آمده بود. حالا شما برای ما از معنويت اسلام حرف می زنيد، کدام معنويت، همان طور که پروانه نوشته شما معنويت ايرانی و هندی و اوندولسی را از اسلام بگيريد چه چيزی ...باقی خواهد ماند. و من به عنوان يک زن افتخار می کنم که زنی ديگر در گوشه ی خفقانکده ای به نام تهران چنين فکر کرده و جرآت کرده آنرا بنويسد ودر اين سايت منتشر کند.
با حجابی از تهران

-- محفوظ ، Jul 27, 2007

پروانه جان، حالا که مي​بينيم براي اينکه چهره اسلامي ايران رو خشن و آدم کش نشان دهند، مي​روند و فيلمي به نام 300 مي​سازند که آدم​کش​هاي آن فيلم، نه مسلمان بودند و علي مي​شناختند!!
همان​هايي بودند که به قول شما کنار هم به خوبي و خوشي(!) زندگي مي​کردند!!!
اگر بگوييد 300 دروغ است، من هم مي​گويم هر چه درباره امام ما گفتيد،​ دروغ است :wink:

موفق باشيد...

-- sara_kalak ، Jul 27, 2007

مطلب خانم را خواندم اسلام هم همانند سایر ادیان مورد سو.استفاده قرار گرفته اما باید کسانی باشند که بگویند اسلام هم تحریف شده و باید تغییر کند

-- hamid ، Jul 28, 2007

I really wonder that why always the look at the Cruel part of Ali against the Enemies.

They never ask themselves why the society was forawrded in this road, which due Pevrty,.... lead the society towards such catastrphy.

Ali always selfCriticise himself. Ever the Present Iranian Governers do the same self-criticising????

-- Reza ، Jul 28, 2007

دوستان عزیز
مغول ها یونانی ها وبسیاری دیگر به ایران حمله کردند همان جور که ما به خیلی جاها حمله کردیم.درمورد عربها وضع فرق میکند جون انها بزور شمشیر وجزیه عادات خود را بنام خدا بما تحمیل کردند.حج با همین مراسم فعلی ونصفه حساب کردن زنان از قرنهاقبل از اسلام بین عربها معول بوده که کتاب مبین انها را بنام خدا مقرر نموده است. تاریخ طبری جلد 3و4ترجمه ابوالقاسم تابنده لبریز از این مدارک است.برای عبرت وخنده وقدری تفکرچند جمله ازصفحه1105رابرایتان نقل می کنم.عایشه گویدمامردمی صحرائی بودیم واین ابریزگاه که عجمهادارند درخانه نداشتیم وآنراناخوشایند میداشتیم وبه کنارمدینه میرفتیم وزنان برای حاجت....

-- ahmad ، Jul 28, 2007

خب جنتی این یک مورد را راست میگه و این همون کاریست که خودشون از آغاز انقلاب تا کنون انجام دادند .

-- irani ، Jul 28, 2007

آنهايي كه معتقدند اسلام تحريف شده و يكي پيدا شود كه آنرا تغيير دهد بايد گفت اگر شما توانستيد قران را تغيير دهيد اسلام را هم ميتوانيد تغيير دهيد. تمام اعمال و رفتار طالبان برگرفته از قران است اگر باور نداريد برويد قران را از ابتدا تا انتها بخوانيد البته ترجمه فارسي آن را بخوانيد با تلاوت عربي چيزي دستگيرتان نميشود. اگرجه هيچوقت از ما نخواسته اند ترجمه قران را بخوانيم و ما را فقط به روخواني از آن ترغيب كرده اند. پس از آن است كه شما خواهيد فهميد كه ديه نابرابر زن، ارث نابرابر زن، پوشش زن، حق تجاوز به زنان شوهردار اسير، قطع دست و غيره همگي توصيه هاي قران است و روحانيون غير از ولايت مطلقه فقيه چيزي بدان اضافه نكرده اند. اگر شما اينها را از اسلام حذف كنيد يعني قران را حذف ميكنيد.

-- علي ، Jul 28, 2007

باسلام
اولا اسلام این چیزی نیست که علما میگویند ولی باید در نظر داشت که هر دین و آیینی دوره و زمانی داره و برای همان دوره بسیار خوب و راهگشاست اما وقتی زمانش گذشت این تناقضات در موردش آشکار میگردد.

-- سیاوش ، Jul 28, 2007

Jaye khoshbakhtist ke in bahssa pish miad. neshangar daroune por jousho khoroush o azadi talabe ma iranihast
Ba doroud

-- NAM ، Jul 28, 2007

این آدم نادان اسلام پیوندخورده باسکولاریسم حزب عدالت وتوسعه رابااسلام علی-وار ِخود مقایسه میکند؟حزبی تمامادمکرات راباخود مقایسه میکندکه تاب حضورکاندیدای دگر اندیش راندارد؟

وبسیارشادمان کننده است این اعتراف که اگر علی بودبیشتر میکشت.حقیقتی که دیریست از دید همگان پنهان مانده وبه غلط اسلام رادین دوستی ومهربانی وبرادری مینامند.به یادبیارید موقعی که شمشیر برگردن ایرانیان آزاده میگذاردند تااسلام بیاورندوقتلهای سالهای دهه 70راتابه حقیقت این دین آسمانی پی ببرید!

ممنون از زحماتتون.

-- علی ، Jul 28, 2007

فرموده آيت الله جنتي صحيح مي باشد حضرت امير المومنين در يك نصف روز چهار هزار حافظ قرآن و بشدت مذهبي را كشت واي به حال اينها كه اصلا نماز نمي خوانند .
اگر حضرت علي عليه السلام زنده مي شد ابتدا از حضرت جنتي شروع مي كرد و هزاران نفر از مسولين محترم را اعدام مي فرمود.

-- سعيد ، Jul 28, 2007

سعيد جان ...ان بهتر که جنتی جایش باشد. چون اگر يک نفر هم کمتر بکشد، و يک ذره هم کمتر آدمکش باشد غنيمت است. اميدوارم يک آمکش ها هم مخالف شوند. چون آدمکشی و اعدام هيچ شانسی را برای معدوم باقی نمی گذارد.
پيروز از تهران

-- بدون نام ، Jul 28, 2007

ba salam kedmat hameie dostan eslam az ebteda joz ba ..shamshir pish naraft inke baziha say mikonan mehro otofat ro jozei az eslam bedonan jaie tajob dare va moltamesane khahesh mikonam nemonehaie in mehro otofat ro az aghaz ta emroz eslam mesal bezanan barayekhod ma iraniha ke be afsane pardazi dar morede ali mipardazim ta shayad arzeshhaye ensani ro ingone zende negah darim bayad bidar beshim va faramosh nakonim az rooz aval ali ba shamshir agheshte bekhon be hamrah digar mosalmanan varede iran shodand ta be tabir mohamad ganjhaye kasra ro beine khodeshon taghsim konan va a zhaman moghe che jenayatha dar iran ke rokh nadade

-- salam ، Jul 29, 2007

saadat ve tooseeh hanooz bar sar kaar ne amadeh ,be ayad ientor ast

-- sarve ، Jul 29, 2007

آقایان - خانم ها
دست نگه دارید! خودتان را خسته نکنید!
لیاقت مردم ایران همین جمهوری اسلامی و تفکرات ضد بشری سردمدارانش است!
بیخودی دارید دست و پا می زنید!!!

-- حمید ، Jul 29, 2007

پروانه جان ممنون. در ضمن حمید اینجا بحث لیاقت نیست مردم ما هنوز نتونستن به تردید خودشون در مورد مزخرف بودن این اراجیف به اسم دین رحمت و ... غلبه کنند.

-- علی از کرج ، Jul 29, 2007

گر مسلمانی همین است که حافظ دارد
وای اگر از پس امروز بود فردایی

-- اصغر ، Jul 29, 2007

کسانی که می گویند حرف های پروانه خانم دروغ است می توانند به تفسیر طبری مراجعه کنند و جنگ های اسلام را با یهود ببینند .

-- siavash ، Jul 29, 2007

سلام ،
این اقایان جنتیها و امثالشان که اینگونه در فشانیهائی میکنند از همه جا رانده و به چه کنم چه کنم مانده اند !. روزیکه اینان انقلاب کردند مطمئن بودند که با برافراختن بیرق اسلام بعقیده خودشان ناب محمدی همه مسلمانان جهان را بزیر آن خواهند آورد و به این وسیله تنها یکه تاز دنیا خواهند شد !!. اما بعد از چندی که چهره واقعی بیرحم و خونخوار و سودجو و شهوت پرستشان برای مردم کشور خودمان شناخته شد و اولین تو پوزی را از زنان و مردان آزاده مملکت خوردند تازه دوهزاریشان افتاد که چه کرده اند!!. اما دیگر دیر شده بود ! راهی را که در ان قدم گذاشته بودند غیر قابل بازگشت بود ! چون با بازگرداندن
شاه یعنی با دست خود گور دستجمعی خود و اطرافیان و همفکرانشان را کندن !! پس نتیجه گرفتند که با اعمال خشونت و هر انچه که وحشیانه تر بهتر جای خودشان را محکم کنند !!. از آن ور هم کشورهای دیگر اسلامی نیز که دریافتند اینان بنام اسلام چه دسته گلهائی که به اب نمیدهند و چه اعمال شنیعی که بنام پیامبر اسلام بعمل نمیاورند به انان پشت نموده و به مجردی که دریافتند جمهوری اسلامی در کشورهای انان با دائر کردن مجامع مخفی شیعی در صدد ایجاد اختلال و ناامنی بر علیه انان است ! بلافاصله حساب پیامبر را از انان سوا کرده و شروع کردند با علی و خاندان علی در افتادن و در کنار ان شروع مخالفتهای تقریبا همه دولتهای جهان با اجرای سیاستهای خارجی غریبانه و جنگطلبانه انان شد که منجر به بکار گیری تحریمهای مختلف علیه انان گردید ! و از ان سو هم سرکوب هر صدائی که در داخل اوای ایرانی بودن از ان بگوش میرسد بود که در واقع قطعنامه های پیاپی سازمان ملل بر علیه انان را بهمراه اورده و همچنان ادامه خواهد یافت !! .
حال توجه کنیم به صورت برخورد اینها با شهروندان معمولی و ساده هموطن از اغاز انقلاب تا همین لحظه که چگونه با اعمال خشونت و تهدید و زندان و اعدام و غیره سیر صعودی پیموده! و نمونه های منزجر کننده انان را که چگونه در طی هفته های اخیر نسبت به دانشجویان و اعضای هیئت مدیریه شرکت اتوبوس رانی و زنان و مردان بطور علنی و درکمال بیشرمی جلوی دوربینهای خبری داخلی و خارجی اعمال کرده به تماشا گذارده اند را مشاهده کرده و اه حسرت کشیده ایم!!. انگاه تعجب میکنیم که اقای مصباح از حضرت علی برای کشتار بیشتر مردم دادخواه و مظلوم نمونه اورده ؟! پس بیچاره چه کند برود و از عمر و عثمان و شمر و یزید مثال بیاورد ؟!؟!.
داوید.

-- Daveed ، Jul 29, 2007

حالا كه يك ناداني مثل جنتي پيدا شده و واقعيت را گفته چرا شماها به او انتقاد مي كنيد. ايكاش ناداني اش باز هم گل ميكرد و از كشتار در دانشگاه اهواز در سال 67 هم صحبت ميكرد. منيزه - 7/5/86

-- بدون نام ، Jul 29, 2007

صداقت این آقا ستودنی است. او مانند خاتمی و دیگران تلاش نمیکند اسلام را دین دوستی و آرامش بنمایاند.او میداند و میگوید که اسلام دین خشم و خروش است. همچنین ، من با آقای حمید موافقم که "لیاقت مردم ایران همین جمهوری اسلامی.... است." ما تنها مردمی در جهان هستیم که برای سرداران فاتح سرزمینمان سینه و زنجیر بر پیکر خویش میزنیم. کمی فکر کنیم: اگر به ما بگویند که چینیها برای کامبوجیها زنجیر و قمه میزنند پوزخند نمیزنیم؟ آیه میتوانیم بپذیرید که روسها برای آلمانها یا آمریکاییها برای مکزیکیها عزا بگیرند و کشور تعطیل کنند؟ خنده دار و شرم آور است، نیست؟ ما این خیانت و خودفروشی را مرتکب میشویم پس شایسته سرنوشتمان نیز هستیم. شرم بر ما!

-- Parisa ، Jul 29, 2007

در صورت تغيير اين نظام، مردم ايران دسته دسته از اسلام خارج خواهند شد.خدمت بزرگ اين انقلاب شناساندن اسلام، ريشه اصلي مشكلات ما ايرانيان بود(گرچه اين انقلاب عمر ما را تباه كرد). اسلام دين خشونت است. كدام يك از ما مسلمانان شناسنامه‌اي قبلاً چيزي از احكام ارتداد، سنگسار، قصاص و ... ميدانستيم و يا چيزي از تاريخ اسلام مربوط به حمله اعراب به ايران ميدانستيم؟ چرا آقايان هيچ‌گاه حرفي از اينها نمي‌زنند؟ اسارت هزاران زن و دختر ايراني، و تجاوز به آنها؟ مگر همين امام اول شيعيان نبود كه شهربانو را براي پسرش، امام سوم برد؟ آيا شهربانو راضي بود؟آيا مردانگي اگر وجود داشت اين نبود كه شهربانو را به كشورش برگردانند؟حرفهايي كه اين آقايان از ما پنهان كرده‌اند بسيار است. مسلمانان شناسنامه‌اي قدري تامل كنيد.

-- siaavash ، Jul 29, 2007

با سلام به پروانه!
بايد بگم به عنوان يه زن خوشحالم که پروانه باعث شد خيليا حرفاشونو بزنن. من دو ساعت پيش اعدام يه زنی رو تو تهرون از تو اينترنت ديدم که بيچاره کلی دست و پا زد تا مرد. من از همين امروز تصميم گرفتم که بگم بابا ديگه من مسلمون نيستم! آخه بابا دينی که اينهمه آدمکشی و خشونت توشه که يک لحظه شم بی خون خونريزی نيس پس آخه اين چه دينيه!! آخه بابا عقلم چيز خوبيه، اخه اين چه مرضيه! آخه اين چه افيونيه! آخه به قول آون کسی که تو همين صفحه نوشته چه ملتی چه کسی تا حالا توی عزای متجاوزين به ناموسش به مملکتش به خاکش به فرهنگش اينهمه تو سر خوش زده تو سينه ی خودش زده، پول خرجش کرده بچه ها شما رو به خدا به بابا نه نه تون بگين اين چه دينيه؟ ...! اگر اين آقای جنتی نگفته بود که علی آدمکشه باور کنين شماها هيچ کدومتون جرات نمی کردين بگين اين دين و ايمون آدمکشه! پروانه جون بازم بنويُس.
شهرناز شهرک غرب

-- شهرناز ، Jul 29, 2007

یک مسلمان، هنگامی که می بیند خود نمی تواند ایجاد کند، مال دیگران را هم ویران می سازد و چون خود، در چارچوب باورهای دینی و ساختار اجتماعی و فرهنگی خویش نمی تواند به پیشبرد و تعالی برسد، پس می خواهد از ترقی و رفاه دیگران هم جلوگیری کند.
انسانها به دنیا آمده اند که زیست کنند و دوستی بیافرینند- و نه آنکه به جان هم بیافتند و جوی خون به راه اندازند!
این را، همه رهبران راستین دینی باید بپذیرند و ترویج کنند.


REZA

-- Reza ، Jul 29, 2007

باسلام برادرم از تهران تلفن زده بود و در مورد حرف حساب جنتی در مورد کشتار ايرانيان و بحث آزاد و نظر آزاد گذاشتن شما به من خبر داده بود. او گفته بود که مطلب شما صفحه ی اول است و من صد بار گشتم با اينهمه فيلترينگ تا پيدا کردم اولن که خوبه اينو دوباره بزارين صفحه اول دومن که دستتان درد نکند که اين بحث رو راه انداختين. به نظر من بايد به زنای ايرانی مبارکی و تبريک گفت که از مردان جلو افتادند. من فکر می کنم اگر زنها تصميم بگيرند کارها خيلی راحتر ميشود. چون واقعيتش اين است که انها روی ما مردها خيلی اثر دارند! جامعه ی ايران از مرد سالاری رنج برده و می برد؛ تمامی حکم قتلها و اعدامها و دست بريدن ها و پا بريدن ها رو ...و خدا صادر کرده اند و همگی آنها هم مرد بوده اند حتا يک زن هم تا کنون حکم قتل تاريخی صادر نکرده ممکن است در قتلی دست داشته باشد يا اسلاميون ضد زن به او اين نسبت را داده باشند ولی تا حالا زنی که زن باشد توی اين کارها دست نداشته. ولی برای اينکه حرف راجع به عْلی هست با يد بگويم واقعا چه دنيای مسخره ای ست اين دنيای دين و ايمان شما فکرش را بکنيد امروز و ديروز از کسی که خودشان او را آدمکش می دانند، يعنی علی از صبح تا شب از دو سه روز پيش راجع به عدالت و انسانيت و تقوايش صحبت می کنند ! .... شما را بخدا در کجای تاريخ بشريت به کسی که طبق تمام روايات نهصد نفر را در يک روز گردن زده، و دست کم چند هزار نفر بدست او وبه فرمان او گردن زده شده اند را به عنوان رهبر عادل و امام رئوف و مهربان به حساب می آورد. پاسخ اين است که اين مذهب اين دين و اين ايمان و کسانی که به آن باور دارند به صورت نااميد کننده ای بيمارند. خوشبختانه با به وجود آمدن اين وسيله موٍثر اينترنت و خردمندی و شجاعت دستاندرکاران آن ميشود پيشبينی کرد که مشکلی از اين مشکلات حل شود و دستکم بتوان در مورد آن بحث و تبادل نظر کرد.اميدوارم
قم طلبه ی سابق

-- عبدالله ، Jul 29, 2007

این دومین باریه که تو این سایت نظر میدم و شما هر دوبار هم نظرم رو "سانسور" کردین!! من هرچی نوشته م رو مرور کردم متوجه نشدم چه حرف "اهانت امیز" یا خلاف قانونی زدم که باعث این سانسور شده! حتی اگه (بفرض محال)کلامی هم سهوآ اهانت امیز بوده باشه شما میتونستین فقط خود اون "لغت" رو سانسور کنین نه "کل نوشته" رو!!!... وای بر "ما" که امثال شما بخواین برامون دم از "ازادی بیان" و دموکراسی بزنین!! این اخرین باریه که به این سایت میام و نظر میدم!...برامم مهم نیست که دوباره حرفام رو سانسور میکنین یا نه! فقط خواستم اینارو بگم تا بدونین با یه مشت "ابله" و پپه و گاگول طرف نیستین!! :

خدمت تمام شیفتگان و دربندان دین مبین اسلام و..[ ... ] که برای باقی موندن در اسارتشون به هر دروغ و سفسطه ای متوسل میشن از جمله اینکه : {اسلام دین رحمته!} یا {اسلام امروزی تحریف شده!} یا {اسلام "واقعی!" یه چیز دیگه س!}و... باید عرض کنم که :
اولآ درمورد "رحمانی" بودن یا "ددمنش" بودن دین اسلام شما رو ارجاع میدم به "قران" با ترجمهء "فارسی"! تا خودتون تعداد کلمات رحمانی رو مقایسه کنید با تعداد کلماتی که ...رو نشون میده! ازجمله :
کلیهء لغاتی که از مصدر "قتل"(کشتن!) گرفته شده! مثل: "قتلوا!" . "یقاتلون فی سبیل الله!..." ووو + شهادت (خودکشی درراه خدای قاتل جبار!) + النار(آتش و سوزاندن!) + جهنم! + ارهاب(ترور!) + جهاد(جنگ!) + انتقام! و...

ثانیآ کسایی که معتقدن "اسلام امروزی تحریف شده" چاره ای ندارن جزاینکه براساس اسنادومدارک تاریخی ادعاشون رو "اثبات" کنن! و "اسلام واقعی!" رو به ما معرفی کنن! مسلمآ هیچ کس وهیچ چیز بهتراز خود "قرآن" نمیتونه اسلام رو"معرفی" کنه!!
اما کسایی (مثل اکبرگنجی) ممکنه معتقد باشن به اینکه حتی "خود قران" هم یا "تحریف" شده یا اینکه براساس "مقتضیات زمان" میشه خیلی از احکامش رو نادیده گرفت! جواب:
اولآ اگه معتقد باشیم که قران تحریف شده دیگه دراینصورت کل دین اسلام از اعتبار ساقطه! چون تنها مرجع معتبر و "مشروعیت دهنده" به دین اسلام "قرآن" هست وبس!... ثانیآ اگه "اصلاح قران" براساس "مقتضیات زمان" رو حق خود بدونیم دراینصورت دچار "تناقضی بنیادین" میشیم چون قران مدعیه که "کلام خداس" و کلام خدا هم محدود و دربند "زمان" نیست تا بخواد برمبنای مقتضیات زمان "تغییر" کنه! ضمن اینکه اگه "عقل بشر" تا این حد تواناس که انسان میتونه با توسل به اون حتی در "کلام خدا" هم دخل وتصرف کنه دیگه چه نیازی به نزول کلام خدا بود که بخاطرش اینهمه جنگ و خونریزی تمام دنیا رو فرا بگیره؟؟!!

نتیجه : جواب "خشونت" رو فقط با "خشونت" میشه داد! به عنوان "مثال" کسی که تو رو هدف گرفته و قصد کشتنت رو داره اگه نکشیش خودت بوسیلهء اون کشته میشی! دراینجا کشتن فقط بمنظور "دفاع از خود" هست...حالا دیگه تصمیم با خود مردم ایرانه که جواب تهدیدات حکومت رو چجوری میخوان بدن!

نیما از ویرانستان!

-- نیما ، Jul 29, 2007

سلام اقا چرا اين كامنت منو حذف كردي؟ من دوباره مي فرستم اميدوارم كه سانسور نكني. پيشاپيش متشكرم.
به قول خواجه عبدا..انصاري مردم 2 گونه هستند 1كسانيكه بدون برهان ايمان مياورند 2كسانيكه با برهان هم ايمان نمياورند.
شما عزيزان در درجه اول بدانيد كه در قران فقط اعدام را براي قتل نفس و قتل عام(محاربه) جايز شمارده دين اسلام فقط 1قران2محمدوعلي واولادش هستند ونه نه ونه هيچ چيز ديگر.
بنده اثار نويسندگان ضد اسلام را خوانده ام
تمام ايراداتي كه از شارعين دين مي گيرند قابل پاسخ دادن هست.اگر محمد يا علي قتل عام كردند ببينيد يهوديان پيمان نشكستند ببينيد دو رويي نكردند تا محمد را مغلوب مشركين كنند.مگر مشركين و يهوديان كار بدتر نمي خواستند با محمد كنند وقتي محمد انها را اسير كرد مگر بعد ازاد نكرد مگر انها حكميت يار محمد را خود پيشنها ندادند.مگر با محمد و علي مردم بيعت نبستند مگر تا موقعي كه يهوديان پيمان علي را نشكستند علي به انها كاري داشت .مگر انها خود به علي مشروعيت نداده بودند.ايا اين كارها در موقع اولاد علي هم تكرار شد نه چرا؟
چون انها ديگر منتخب مردم نبودند.مردم به حكومت انها گردن ننهدهاند.ايا ميدانيد يكبار كه علي و2 فرزندش ميخواستند حكم كسي را اجرا كنند علي به مردم چه گفت؟گفت هر كس بر او حدي انجام شود حق همراهي اجراي اين حكم را ندارد همه بر گشتند غير از ان 3 نفر.
ايا احكام در موقع 4 خليفه اول به يك شكل اجرا ميشد؟ نه.چون حكام مردم هركدام به يك گونه بوداند.در مورد ايران هم قبل از اسلام و300 غيره نه به حرف وفيلم يهودي 300توجه كنيد نه به قدرت صلبان ولايت فقيه.
در مورد خميني خودش نا حق بود و ظلم و همچنين حكومت ولايت فقيه نا مشروع هستند. اميدوارم نظر منو رو هم بگذاي كه جاش خالي.

-- م.رضا.ل ، Jul 30, 2007

به نظر من نگاه افراطي و خشن و قرون وسطايي نتيجه اش همين سخنان دوستاني است كه به شدت به اسلام حمله ميبرند
اما ديني كه ضد شرك و چندگانه پرستي. ضد زنا و لواط. ضد دروغ و بهتان و غيبت .ضد قتل نفس بيگناه و مظلوم و ضد ظلم و بيعدالتي است واقعا امروز مظلوم واقع شده و حرامزادگاني كه به اسم دين و اسلام انسانها را غارت و چپاول ميكنند و ظلم و ستم رو گسترش ميدهند بايد مطابق حكم اسلام با آنان برخورد كرد
آري اگر امروز علي(ع) زنده بود جنتي و ديگراني كه اين ولايت پوشالي را بنيان نهادند بهاي گزافي ميپرداختند

-- رضا ، Jul 31, 2007

آقا رضا خوب واسه خودت بريدي و دوختي. صحبت اينه كه تمام كساني كه تا امروز به نام اسلام آدم كشتند از كتاب قران و احاديث نبوي سند آوردند. صحبت اينه كه چرا قانون الهي اينقدر خشن و بي منطقه. مهم نيست چه كسي قانون را اجرا مي كند. قانونگذار بايد طوري قانون را وضع كند كه هر كسي مجري آن بود نتيجه درستي بدهد. چه عمر و چه علي!
اگر اسلام آمده كه فقط 10 سال محمد و 5 سال علي درست اجرايش كنند (كه همين هم انجام نشده) پس خدا عجب كار بيهوده اي كرده. تكليف ميلياردها انسان در زمانها و مكانهاي ديگر چه مي شود. به فرض پس از چند هزار سال امام زماني هم ظهور كرد و ته قصه خوش و ختم به خير شد! اما مي توانم بپرسم اينهمه انسان كه بين حكومت محمد و علي تا مهدي آمدند و رفتند چه مي شود.
در ضمن شما خيلي راحت خواستيد بگوييد كه محمد خودش هيچ كار خطا و غير انساني نكرده(حالا علي پيش كش شما). اين يك جعل تاريخي است.
طبق تواريخ معتبر مانند مغازي از الواقدي و طبري حكم سعد بن معاذ در مورد قتل عام 700 يهودي با موافقت صريح پيامبر همراه بود و تازه در مغازي آمده كه يكي از دو نفر گردن زن ماجرا همين علي (ع) شما است. از اين گذشته باز هم طبق صريح تواريخ پيامبر حداقل دستور ترور 3 شاعر يهودي را داده اند. كعب بن اشرف ، عصما دختر مروان و ابوعفك پير مرد 120 ساله كه هيودي بودند فقط به خاطر شعر و سخن پراكني به دستور محمد به شكل ناجوانمردانه اي در ماجراهايي جداگانه ترور شدند. اين نيز مستند تواريخ اسلامي است.
بعد از اينها شما قران و اين همه آيات قتال را فراموش كرده ايد. جالب است شما مباهات مي كنيد كه دين جلوي زنا را گرفته است و خيلي خوب است. شما در خارج دين اصلا بگو زنا يعني چه و بعد بيا بگو خيلي خوب است. عزيزم شما هر چقدر هم كتابهاي نقد دين را بخواني و با خودت روراست نباشي و تعصب بورزي معلوم است كه هيچ اشكالي در كار نمي بيني.
وقتي قرآن صراحتا مردان بر زنان برتر مي داند (34 نسا ) و بارها آيات قران در مورد جنس زن تبعيض قائل مي شود چگونه انسان در آن ترديد نكند. البته كه راه براي توجيه باز است. مگر آخوندها و ر�%8

-- بدون نام ، Aug 18, 2007

ادامه پست قبل

تازه شما به يك مورد جالب اشاره كرديد و آن مردمي بودن حكومت اسلامي است. ببخشيد مردمي بودن يعني چه. يعني تمام كساني كه محمد با مسلمين به آنها حمله كرد جزء مردم نبودند. معني حكومت مردمي يعني چه ؟ يعني تمام حكومت 5 ساله امام علي كه در جنگ گذشت با مردم نبود؟ پس لابد با حيوانات مي جنگيده كه طبق اسلام احتمالا همين هم هست. بقول همين آقاي جنتي كه يكبار گفته بود غير مسلمين حيواناتي هستند كه روي زمين مي چرند.
در ثاني يك مورد را فراموش كردم. شما گفتيد كه اگر يهوديان نيز به محمد دست مي يافتند همين كار را مي كردند. سخن گزافي نيست. شايد يهوديان نيز چنين مي كردند كه البته من با دقت در احوال آنان به اين مورد ترديد دارم. آنها اگر قوم محمد را اسير مي كردند احتمالا آنان را از يثرب بيرون مي كردند و نه اينكه همه مردانش را در يك روز گردن بزنند. اما فرض را مي گذاريم كه مي كشتند. اما تفاوت است ميان كشتار توسط يك عده انسان عادي كه بارها در طول تاريخ رخ داده تا پيامبر خدا كه قرار است تا ابد "اسوه حسنه" باشد. اگر محمد براستي پيامبر خدا بود يكي از آن معجزاتي كه در قرآن آورده كه مثلا فلان قوم (لوط) سنگ شدند و ديگر مثالها كه خود مي دانيد، چرا با چنين قدرتي دشمنان بيخدا ! را از سر راه دين گستري برنداشت كه هم دليلي بر درستي ادعايش باشد و هم دستش به خون انسانها آلوده نگردد تا بعدا ما چنين انتقاداتي بكنيم.
بله سخن از قدرت خدا است و نه مردم عادي.

-- بدون نام ، Aug 18, 2007

يك نكته را هم خطاب به سايرين بگويم كه همينطور تا تونستن چرنديات گفتند. حيف كه اينجا جايش نيست وگرنه تك تك جواب همه اشكالاتتان را مي دادم. منتها اينجا خانه شيطان است و سخن گفتن من بيهوده. فقط بگم ايمان در دل آدم بايد باشه وگرنه هيچ جوري درست بشو نيست.
قران را با نيت خالص و پاك تلاوت كنيد تا نور ايمان بار ديگر در دلهايتان روشن شود. آمين!

-- حقيقت ، Aug 18, 2007

مرغ زيرك چون به دام افتد تحمل بايدش (حافظ)

تا وقتی هنور کسانی در ایران هستند که پای منبر امثال جنتی می نشینند، همین آش است و همین کاسه. ایرانیان چون مرغانی هستند که به دام افتاده اند و فعلاً بايد تحمل کنند تا این دایناسور ها تشریفشان را ببرند، بلکه تغییری حاصل شود.

-- مسعود ، Jun 5, 2008

فقط خاتمی توانست اسلام واقعی را به دنیا معرفی بکنه براش آرزوی موفقیت میکنم جنتی یک ... است

-- علی ، Jul 7, 2008

خودتان را خسته نكنيد اين حكومت شايد تغيير بكند اما عوض نميشود

-- بحيرا ، Sep 16, 2008

اسلام = کشتار معترضان

-- سوشیانت ، Feb 11, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)